Kurv (0) 0.00 Kr. 0.00 Kr. (0) 0.00 Kr.
Til betaling

Ingen varer

ANTAL VARENUMMER

0

Items in total.

0.00 Kr.

I alt

0.00 Kr.

Handle videre Til betaling

FOR AT OPNÅ GRATIS FRAGT, KØB FOR: 799 Kr.
Produkt tilføjet til indkøbskurven

INDKØBSKURV

ANTAL VARENUMMER

0

ITEMS IN TOTAL.

0.00 Kr.

I alt

0.00 Kr.

Handle videre Til betaling

FOR AT OPNÅ GRATIS FRAGT, KØB FOR: 799 Kr.

FAQ - Kundeservice

På følgende sider kan du i 9 ud af 10 tilfælde finde svar på dine spørgsmål . Ud over at vi har over 150 ordrer om dagen, har vi også rigtig travlt med at besvare spørgsmål på telefon chat og e-mail. Vi takker derfor på forhånd for, at du vil finde svar her på siderne.

Levering

Hvor finder jeg et Track & Trace nr, så jeg kan følge min pakke

Et link bliver automatisk sendt til din mail, så snart din ordre er pakket og gjort klar til afsendelse. Ved at klikke på linket, kan du følge din pakke hele vejen fra lager til ønsket leveringssted.

Kontakt kundeservice her

Hvor henter jeg min pakke?

Det afhænger af, hvilken leveringsmetode du har valgt ved bestilling
Når du laver en bestilling, vælger du selv om du ønsker pakken leveret til dit hjem, din arbejdsplads eller til et udleveringssted/Pakkeshop. Har du allerede afgivet din bestilling, men er i tvivl om hvilken leveringsmetode du har valgt, kan du med fordel tjekke din ordrebekræftelse, hvor dette er angivet.

Leveringstid

Leveringstid er på ca 5-7 dag + eventuelle helligdage

Vi sender fra vores centrallager i Polen

Bestiller du

Mandag vil levering blive Mandag
Tirsdag vil levering blive Tirsdag
Onsdag vil levering blive Onsdag
Torsdag vil levering blive Torsdag
Fredag vil levering blive Fredag (Kan i yderste tilfælde bliver mandag) 
Lørdag vil levering blive Fredag (Kan i yderste tilfælde bliver mandag) 
Søndag vil levering blive Fredag (Kan i yderste tilfælde bliver mandag) 

Leveringstiden for øvrige varer er afhængig af helligdag i diverse lande som Tyskland, Danmark og Polen. Vi gør opmærksom på, at der i perioder med spidsbelastning, så som i December måned, Påsken, Black friday og op til Store bededag kan opstå udsving i de anførte leveringstidspunkter, som kan give lidt længer leveringstid, dog bliver ca 98% af alle vores ordrer afsendes inden for 24 timer.

Vi gør opmærksom på at vi ikke kan fremskynde leveringstiden på nogen måde samt vi besvar heller ikke henvendelse omkring at fremskynde pakken. Når handelsbetingelserne er godkendt og ordren er betalt, kan vi ikke stoppe en orden eller ændre på leveringstiden som typiske vil være 5-7 dage.

DET ER VORES MÅL, AT ALLE ORDRER FREMSENDES INDENFOR MAX 7 HVERDAGE EFTER MODTAGELSE AF ORDREN.

handelsbetingelser

Det sker i at leveringsfirmaer fejler og bruger 1 dag ekstra, så alt er med forbehold

Helligdage i Polen

Kan jeg afhente varer hos CTI Party

Nej, det kan du desværre ikke, da hele vores lager ligger i dag på en pakkecentral og det er derfor ikke muligt at afhente dine varer selv.

CTI Party er kun baseret på e-handel og vi har derfor heller ikke en fysisk butik

Track & Trace – følg din ordre

Med et Track & Trace nr, kan du følge din ordre hele vejen fra vores lager til dit ønskede leveringssted. Track & Trace nr bliver automatisk sendt til dig pr mail, så snart din ordre er pakket og afsendt fra vores lager.

Oplever du, at der efter 1 til 2 hverdage stadig ikke er info tilgængelige på transportørens side, er du velkommen til at kontakte os, så undersøger vi hvad der er sket

PostNord - DPD som levering

DPD: Hvis du bestiller med DPD, kan du vælge mellem levering til privatadresse eller erhvervsadresse.

DPD leverer til alle adresser på hverdage mellem kl. 7-16, men vær opmærksom på, at pakken i stedet leveres til nærmeste pakkeshop, hvis ikke du er hjemme på din privatadresse til at modtage og kvittere for din pakke. DPD leverer ikke lørdag og søndag

DPD er i Danmark PostNord - Når du vælger DPD er det det PostNord der levere din pakke

GLS som levering

GLS: Hvis du bestiller med GLS, kan du vælge mellem levering til pakkeshop, til privatadresse eller erhvervsadresse.

GLS leverer til alle adresser på hverdage mellem kl. 7-16, men vær opmærksom på, at pakken i stedet leveres til nærmeste pakkeshop, hvis ikke du er hjemme på din privatadresse til at modtage og kvittere for din pakke. GLS leverer ikke lørdag og søndag

Betaling

Hvorfor kan jeg ikke gennemføre betalingen?

Prøv at opdatér din browser eller genstart din bestilling
Det sker i meget sjældne tilfælde, at betalingen driller. I stort set alle tilfælde skyldes det en internetbrowser af ældre dato, typisk Internet Explorer.

Du kan opdatere til seneste browser version ved at besøge disse links: Google Chrome eller Firefox

BEMÆRK: Den 1/1-2021 er der kommet nye regler 

Når du i dag handler i en fysisk butik, godkender du din betaling med to elementer, fx chip og PIN-kode. Senest fra den 1. januar 2021 skal du – ligesom i fysiske butikker – godkende din betaling med to elementer, når du handler på nettet. For at gennemføre købet vil du typisk skulle bruge din NemID nøgleapp eller et kodeord, du opretter hos Nets, sammen med en SMS-engangskode.

Du kan risikere, at netkøbet ikke kan gennemføres, hvis du ikke har din NemID nøgleapp eller et personligt kodeord klar.

Hvis din bank ikke har dit korrekte mobilnummer, kan du opleve, at du ikke kan modtage SMS-engangskodeordet, som kan være nødvendigt for at betale på nettet.

Betalinger på under 225 kroner på nettet kan være undtaget de nye regler. Det samme kan betalinger i fysiske butikker på op til 375 kr., hvis du betaler med kontaktløst kort.

Har du ikke godkendt din betaling med to elementer, fx et kodeord og en SMS-engangskode, vil du ikke hæfte, hvis dit betalingskort bliver misbrugt.

Reglerne gælder i hele EU. Det vil sige, at du også vil skulle godkende din betaling med to elementer, hvis du handler i en netbutik i et andet EU-land.

FINANSTILSYNET

Kan jeg handle med EAN nr?

Nej du kan ikke handle med EAN nummer, da vi er et firma der ikke er hjemmehørende i Danmark

Minimum køb ?

Vi har et minimum køb på 45.- kr inkl. moms (excl. fragt) - Dette dækker de udgifter der er til emballage, pakkecentral, miljøafgifter og faktura gebyrer med mere der er vedhæfte en ordre.

Produkter

Farverne ligner ikke billedet?

Farverne ligner ikke billedet er ikke det samme som vi har modtaget – De fleste foto er originale foto fra vores leverandør og de der ikke er originale fra leverandøren, er foto vores fotograf har taget – Farverne du ser på et foto, er ikke det samme som du vil se på en anden computer, tv skræm eller telefon. Alt afhænger hvordan din opsætning er med indstilling, så som kontrast, lys, mørk og din skærmkorte indstilling. Så stol aldrig 100% på det du ser af farver på webshops

Kan jeg være sikker på farve nuancen på produkterne?

Vær opmærksom på, at farven på produkterne kan variere fra skærm til skærm pga skærmopløsningen.

Vi kan derfor ikke garantere, at du ikke kan opleve meget små nuanceforskelle på vores produkter, alt efter skærmopløsningen på din egen computer.

Selvom vi altid sikrer os, at billederne vi modtager fra vores leverandører er så korrekte som muligt, så kan det have en lille betydning for nuancen. 

Varen jeg har modtaget, har en fejl eller mangel

Du har altid 24 måneders reklamationsret
Hvis et produkt mod forventning er i stykker eller har fejl og mangler fra producentens side, har du altid 24 måneders reklamationsret.

Vi ønsker, at du har haft en god oplevelse - også efter købet - og vi anbefaler derfor, at du starter en reklamation.

Start reklamation her

Kan jeg være sikker på, at varen jeg ønsker er på lager?

Alle vores varer har information om lagerstatus, idet vi benytter intelligent lagerstyring. Det betyder, at du altid kan se, om varen du ønsker er på lager hos os. Er en vare imidlertid ikke på lager, vil den være markeret som udsolgt og så kan der være forskel på hvor lang leveringstid der er, alt afhængig af hvilken leverandør varen kommer fra.

Ønsker du besked, når en udsolgt vare igen er på lager, kan du ved at klikke på varen – ved siden af billedet udfylde din email i rubrikken ”din@email.dk” og klikke på ”Jeg ønsker en e-mail når varen kommer på lager” - så modtager du automatisk en mail, så snart varen igen er lagt på lager.

Ønsker du at bestille et større antal varer eller et større parti af en vare der ikke er nok af på lager, er du altid velkommen til at kontakte os for hjælp og info

Er vores varer CE godkendte

Alle produkter hos CTI Party er CE-godkendt og dermed er alle vores produkter godkendt til salg i både Danmark og Europa.

Vores produkter er særdeles velegnede til både privat og erhvervsmæssig brug og vi søger altid den bedste kvalitet, når vi indkøber eksisterende og nye produkter.

Du er derfor som kunde altid sikret produkter, som selv professionelle benytter og anbefaler.

Hvor finder jeg specifikationer på varerne?

Er du i tvivl om størrelse, farve eller andre specifikationer på vores varer, kan du indhente disse oplysninger ved at klikke på varen og scrolle ned under billedet til Yderligere information.

Her finder du en fyldestgørende tekst samt relevante informationer om varen. Vi opdaterer løbende alle vare info, men er der en enkelt vare du mangler yderligere information på, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice for hjælp

Ordre

Jeg vil gerne ændre min ordre, er det muligt?

Da alle ordrer med det samme overføres til vores pakkecentral og pakkes, er det ofte ikke muligt at nå at ændre på din ordre. Du er dog meget velkommen til at skrive til os via nedenstående formular og vi vil også gøre vores bedste for at hjælpe, men vi kan desværre ikke garantere, at vi kan nå at foretage ændringen.  Vi vender naturligvis retur til dig med svar på din henvendelse.

Udfyld denne formular

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse på din ordre fra os, skal vi bede dig om i første omgang at tjekke dit spamfilter for at se, om den ligger der. Er det ikke tilfældet, kan det også skyldes at du ved en fejl har indtastet en forkert mailadresse på din ordre.  Du er dog altid velkommen til at kontakte os for fremsendelse af en ny bekræftelse.

Kontakt kundeservice her

Jeg vil gerne ombytte en vare

Har du mod forventning bestilt en vare der ikke helt svarer til dine forventninger, har du selvfølgelig mulighed for at ombytte varen til en anden. Undtaget er dog kundespecifikke varer, såsom ordensbånd med egen tekst og varer bestilt på special mål.
Ønsker du at ombytte en vare, skal du blot gøre følgende:
Returner den vare du ønsker ombyttet til os, så krediteres den ved modtagelse

(Bemærk: Vi anbefalder ikke at benytte PostNord, da de bruger det Polske postsystem som ikke fungere og din pakke vil oftes ikke komme frem til os)

Returneringsadresse 

123Party Sp. z o.o.
ul. Łąkowa 2
32-005 Niepołomice
Polen

HUSK at benyt dig af vores FORTRYDELSESFORMULAR

Jeg har ikke modtaget hvad jeg har bestilt

Har vi sendt en forkert vare til dig eller er der fejl i antal af varer…
Så beder vi dig hurtigst muligt oprette en reklamation til os via nedenstående link. Det er vigtigt, at alle punkter udfyldes korrekt for at lette behandlingen af din reklamation.

Har vi lavet en fejl, sørger vi selvfølgelig for at du får den rigtige vare tilsendt hurtigst muligt, ligesom vi sender en returlabel til dig, så du kan returnere den forkerte vare.

Start reklamation her

Jeg ønsker at returnere en eller flere varer

Du har altid 30 dages fuld returret på de varer du har købt hos os, såfremt de returneres uåbnet i original indpakning

Undtaget er dog kundespecifikke varer såsom ordensbånd med egen tekst og varer bestilt på specialmål. Disse kan ikke returneres. Heliumkit kan kun returneres, såfremt forseglingen er intakt og ubrudt og kittet returneres i original emballage.

Husk når du sender retur at sende Fortrydelsesformular men i pakken, ellers kan vi ikke behandle din returpakke - Fortrydelsesformular henter du her

Vi behandler alle returvarer hurtigst muligt, men bemærk dog, at der på tilbagebetaling kan gå op til 1 eller 2 uger efter returnering. Så snart vi har færdigbehandlet din returordre, modtager du automatisk en mail herom. 

(Bemærk: Vi anbefalder ikke at benytte PostNord, da de bruger det Polske postsystem som ikke fungere og din pakke vil oftes ikke komme frem til os)

Adressen det skal sendes retur til er 

123Party Sp. z o.o.
ul. Łąkowa 2
32-005 Niepołomice
Polen

Rabat og momsfrit

Køb momsfrit

Bestiller du dine varer til en virksomhedsadresse som er en momsregistreret virksomhed adresse og betale som "Firma" i betaling, så vil du her på vores webshop, undgå at blive opkrævet momsen ved købet.

Læs mere her

Rabat på 20%

Vi du gerne have 20% rabat på hele dit køb og gratis fragt - Så lave en aftale med os

Læs mere her