Kurv (0) 0.00 Kr. 0.00 Kr. (0) 0.00 Kr.
Til betaling

Ingen varer

ANTAL VARENUMMER

0

Items in total.

0.00 Kr.

I alt

0.00 Kr.

Handle videre Til betaling

FOR AT OPNÅ GRATIS FRAGT, KØB FOR: 700 Kr.
Produkt tilføjet til indkøbskurven

INDKØBSKURV

ANTAL VARENUMMER

0

ITEMS IN TOTAL.

0.00 Kr.

I alt

0.00 Kr.

Handle videre Til betaling

FOR AT OPNÅ GRATIS FRAGT, KØB FOR: 700 Kr.

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger om virksomheden:


Virksomhedens juridiske navn: 123Party Sp. z o.o.
Webshops kaldenavn: CTI Party 
Adresse: ul. Łąkowa 2
Postnr/by: 32-005 Niepołomice
Land: Polen
Telefon: +4560728344
Officiel webshop-adresse: www.ctiparty.dk 
CVR/VAT nr.: PL6832104204
Bank: ING Bank Slaski S.A.
SWIFT / BIC code: INGBPLPW
IBAN code: PL06 1050 1445 1000 0024 5551 0608

OBS: For B2B – HANDEL MED ERHVERV læs venligst afsnit 19

1. GENERELT
For at handle på ctiparty.dk skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af et gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du handle med værges accept eller øvrig juridisk ret til at indgå købet.

2. TRANSSPORTSKADER
Vi opfordrer ved levering og før der underskrives for modtagelsen, at man tjekker for synlige transportskader. Er emballagen brudt og eller skadet, skal du undersøge om også varen er skadet. Er varen skadet, SKAL DU NÆGTE AT MODTAGE DEN, DET ER VIGTIGT, AT DU IKKE KVITTERER FOR VAREN. Fragtmanden tager den istedet med retur og der sørges for, at du får leveret en ny vare uden omkostninger. I alle tilfælde hvor emballagen er skadet, skal det påføres på fragtsedlen. – Bemærk. Har du godkendt pakken der er ødelagt eller der er synlige ødelagt, er det dit eget ansvar at og hvis der er produkter der er ødelagt. Man kan kun få erstatning af fragtfirmaet hvis der er optaget en rapport hos chaufføren eller pakkeshoppen. 123Party Sp. z o.o. fritaget for økonomisk ansvar hvis pakken er ødelagt under transport.

3. MINIMUM KØB
Vi har et minimum køb på 45.- kr inkl. moms (excl. fragt) - Dette dækker de udgifter der er til emballage, pakkecentral, miljøafgifter og faktura gebyrer med mere der er vedhæfte en ordre.

4. PRISER 
Alle priser på ctiparty.dk er dagspriser og er kun gældende på bestillingsdagen. Når du har valgt en vare, som du ønsker at bestille, gælder den pris, der vises inkl. moms og andre omkostninger. 
Med mindre andet er angivet på hjemmesiden, er alle omkostninger forbundet med køb i Danske kroner inkl. 25% moms. (Du betaler ikke moms hvis du handler med virksomhed cvr nummer, for en virksomhed der er registret til fortage handle i EU ( TJEK DIT MOMS NUMMER HER )
Fragt og leveringsomkostninger er dog ikke inkluderet i prisen. 
Fragten angives således: 
Pakkepris pr. levering pr. DPD/PostNord privat adresse kun 50.- kr.
Pakkepris pr. levering pr. DPD/PostNord  virksomheds adresse kun 50.- kr
Pakkepris pr. levering pr. GLS pakkeshop kun 46.- kr.
Pakkepris pr. levering pr. GLS privat adresse kun 46.- kr.
Pakkepris pr. levering pr. GLS virksomheds adresse kun 46.- kr.
Vi yder FRI fragt med DPD/PostNord på alle ordrer over kr. 699,00 (Gælder dog ikke fragt ved returnering af varer) 
De angivne priser forsøges så vidt muligt holdt opdateret og ajour med markedet, således at de fremstår korrekte og konkurrencedygtige. 
Rabatkoder udløser ikke rabat på fragtpriser og leveringsomkostninger. Rabatkoder skal tastes inden ordren godkendes og kan ikke rettes efter ordreafgivelse.

5. KAMPAGNEKODER - RABATKODER
Kampagnekoder er kun gyldige i det tidsrum, der er angivet på dem. De kan kun indløses en gang og kan ikke benyttes i forbindelse med andre kampagnekoder. Når du indløser en kampagnekode, skal du købe for det angivne minimumsbeløb. Hvis du bestiller en vare, hvis pris er mindre end kampagnekodens værdi, vil differencen ikke blive refunderet. Kampagnekoder skal indløses, før du bekræfter dit køb. Det er ikke muligt at få godskrevet rabatten, når købet allerede er foretaget ved at ordren er afgivet. En kampagnekodes kredit kan hverken samle renter eller have kontantværdi. Kun en rabatkode kan indløses pr. ordre. Hvis kampagnekodens kredit ikke rækker til bestillingen, kan du udligne differencen med en af de angivne betalingsformer. Hvis din samlede ordres værdi falder under værdien af kampagnerabatten, vil du ikke få refunderet differencen. Hvis du returnerer en eller flere varer fra en ordre og der ikke er givet en garanti om at få en ny rabatkode, kan vi ikke garantere dig en ny rabatkode og værdien heraf kan være tabt for dig.

6. LEVERING
Levering kan kun foregå til en GLS Pakkeshop eller adresser i Danmark. Vi sender desværre ikke til Norge, Grønland og Færøerne. 
Det står 123Party Sp. z o.o. frit for, hvem af ovennævnte transportører, som står for leveringen. Dette uanset dit ønske på ordren. Sendes varen direkte fra vores leverandør, benyttes det af vores leverandør valgte fragtfirma. Du vil i relevante tilfælde blive informeret om valget. 
Køber kan ligeledes ikke ophæve købet på denne baggrund. 123Party Sp. z o.o. kan ikke drages til ansvar for forgæves venten eller tabt arbejdsfortjeneste grundet forsinkelse. Ovenstående gælder medmindre andet følger af Dansk rets almindelige regler. 
Leveringstid: Levering af varer på lager kan ske på alle hverdage - bestilles lagervarer inden kl. 15.00 mandag til torsdag, sker levering 5-7 dage herefter + eventuelle helligdag og lukke dag hos fragtselskabet, bliver bestilling lavet fredag til søndag, sker levering oftest efterfølgende fredag (kan i yderste tilfælde blive herefter mandag) + eventuelle helligdag og lukke dag hos fragtselskabet. Den på hjemmesiden angivne leveringstid er af vejledende karakter, men forsøges naturligvis overholdt. Leveringstiden for øvrige varer er afhængig af helligdag i diverse lande som Tyskland, Danmark og Polen. Vi gør opmærksom på, at der i perioder med spidsbelastning, så som i December måned, Påsken, Black friday og op til Store bededag kan opstå udsving i de anførte leveringstidspunkter, som kan give lidt længer leveringstid, dog bliver ca 98% af alle vores ordrer afsendes inden for 24 timer.

Vi gør opmærksom på at vi ikke kan fremskynde leveringstiden på nogen måde samt vi besvar heller ikke henvendelse omkring at fremskynde pakken. Når handelsbetingelserne er godkendt og ordren er betalt, kan vi ikke stoppe en orden eller ændre på leveringstiden som typiske vil være 6-7 dage, vi gør også opmærksom på at det er ikke vores ansvar at fragt firmaet sender din ikke afhente pakker retur efter få dages opbevaring i deres pakkeshops, flere og flere pakkeshops har overbelagt af pakker om de sender dem typisk retur efter 1-2 dage og denne returfragt er på kundesansvar. 

DET ER VORES MÅL, AT ALLE ORDRER FREMSENDES INDENFOR MAX 7 HVERDAGE EFTER MODTAGELSE AF ORDREN.

Helligdage i Polen

7. BESTILLING - SÅDAN BESTILLER DU:
Bestilling sker via hjemmesiden og ved at følge anvisningerne i shoppen
Det ønskede produkt lægges i kurven vha. ”Læg i Kurv” knappen. Vælg "Fortsæt indkøb" så længe du skal handle flere produkter
Når du har lagt alle ønskede produkter i kurven, klikkes på "Godkend og fortsæt til betaling" knappen eller på "Din kurv" i øverste højre hjørne
Indtast evt rabatkode og afgiv dine personlige oplysninger, som er nødvendige for, at vi kan levere din ordre
Vælg leveringsmetode, evt afhentningssted og betalingsmetode
Til sidst skal du læse og acceptere vores forretningsbetingelser. Tjek at alle oplysninger er korrekte og klik på "Godkend og fortsæt til betaling" Vælg betalingskort eller betalingsmetode, udfyld alle informationer og klik på "Gennemfør betaling". Ordren er nu afgivet
Kort herefter modtager du en ordrebekræftelse på dit køb pr. mail og i tilfælde af restordrer eller udsolgte varer informeres du herom
Er en vare derimod i restordre hos vores leverandør, vil den være markeret som "Udsolgt" og du kan derfor tilmelde dig til automatisk at få besked, så snart varen igen er på lager. Dette gør du ved at klikke dig ind på varekortet og derefter klikke på "giv mig besked"
Bestilling pr. telefon:
Vi modtager kun ordrer online, dvs. bestilling via vores shop - vores betingelser er rettet imod denne bestillingsform og vi kan derfor IKKE modtage bestillinger via telefonen.

Bemærk såfremt dine oplysninger er ukorrekte, så som husnummer, gadenavn, telefonnummer, e-mail m.m. og du derved ikke modtager din ordre er dette 123Party Sp. z o.o. fritaget for økonomisk ansvar og kan nægte at betale fremsendt fragt retur, samt at det ikke er muligt for 123Party Sp. z o.o. at ændre din oplysninger hos QuickPay, GLS, DPD og heller ikke muligt at fremsende ordrebekræftelse eller faktura igen, da dette genereres automatiks og fremsendes til den første indtastet e-mail adresse.

8. BETALING 
På ctiparty.dk kan betales med betalingskort via nettet. 
Handel med betalings- eller kreditkort: På hjemmesiden kan betales med flg. kort: VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Master Card samt Appel Pay, Google Pay samt MobilPay. Der tages ikke gebyr ved betaling med betalingskort.
Ved køb med kort trækkes beløbet fra Købers konto, til betalingsystemet QuickPay når ordren er fortaget – herefter modtage 123Party Sp. z o.o. betaling 1 uge efter pakken er sendt. Risikoen for købte varer på ctiparty.dk overgår til Køber på leveringstidspunktet. 
De kortoplysninger Køber indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til QuickPay i krypteret form (SSL), som det kun er Køber og QuickPay der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om Køber´s kort. 

Bemærk! Når du har afgivet din ordre og betalingen er gået igennem så er din ordre i vores system og kan ikke stoppes igen. Vi har et automatisk system der gør at vores personale begynder at pakke din ordre og få den sendt med pakkefirmaet – Vi KAN ikke stoppe denne proces, MEN du er velkommen til at fortryde dit køb og benytte dig af din fortrydelseret.

9. FAKTURA
Når vi sender din ordre vil der automatisk blive fremsendt en mail med din faktura (tjek eventuelt din spam mail såfremt du ikke modtager denne)

10. MANGLER, OMBYTNING OG REKLAMATION
Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Husk vi har krav på at se de defekte produkter der er tale om, har du ikke længere de produkter kan vi nægte at refundere, typisk kan vi se det ud fra foto men vi kan forlange at de skal sendes retur.
Bemærk. Det er ikke nok med at skrive at alle er ødelagt og kun sende foto af et produkt
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og med vores pakkelabel. Benytter du dig af anden form for retur system betaler vi max 400 kr. til returfragten, som er det beløb vi har for vores retursystem GLS
(Handler du som virksomhed med cvr nummer er der 3 måneders reklamationsret.) Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
(Bemærk: Vi anbefalder ikke at benytte PostNord, da de bruger det Polske postsystem som ikke fungere og din pakke vil oftes ikke komme frem til os)
Pakken skal sendes retrur til

123Party Sp. z o.o.
ul. Łąkowa 2
32-005 Niepołomice
Polen

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. 
For at gør det nemt for dig som kunde bedes du følge vores reklamationsvejledning her via dette her link REKLAMTION 
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
(Bemærk: Vi anbefalder ikke at benytte PostNord, da de bruger det Polske postsystem som ikke fungere og din pakke vil oftes ikke komme frem til os)
Hvis Køber ønsker at ombytte en vare, skal Køber give 123Party Sp. z o.o. besked indenfor rimelig tid.

BEMÆRK: VI MODTAGER KUN RETUR PÅ OVERNÆVNT ADRESSE I POLEN - SENDER DU DIN PAKKE TIL EN ANDEN ADRESSE ELLER KONTOR ER DET UDENFOR VORES MULIGHEDER FOR AT KREDITERE DIN PAKKE OG VI HAR INGEN MULIGHEDER FOR AT FÅ DIN PAKKE IGEN. 

11.1 RETUR- OG FORTRYDELSESRET (Gældende retningslinjer for salg til privat)
Du har som privat forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Har du afgivet en ordre og den er betalt, er din ordre en realitet, og i henhold til lovgivningen så skal vi søger for at din pakke kommer frem til de lovet 5-7 dages leveringstid (Yderligere information i punkt 6. levering) Vi har et system hvor vores lagerfolk få ordren når den er afgivet, de pakker den og lægger den på de fragtbure som løbende bliver afhentet af fragtfirmaet, herefter scanner de den ind og vores system få via API en besked om dette. Hele denne proces er ikke muligt for os at stoppe uden yderligere mandskab og omkostning. Har du fortrudt dit køb er du naturligvis velkommen til at sende den retur.

Består varen af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse. 
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os en skriftlig meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved du evt logger ind på vores side via din log in kode, eller ved udfylde vores KONTAKTFORMULAREN på vores kontakt side. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du HER og medsender dine varer
Returnering 
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage,

Husk at udfylde retursedlen med alle informationer og vedlæg den i pakken. Er retursedlen ikke medsendt, kan vi ikke behandle din returordre. BEM.: Datoen for modtagelse for returseddel er dato for modtagelse retur (14 dags returregel) - DOWNLOAD FORTRYDELSESFORMULAR HER

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. 
Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.* 

Returnering generelt: 
Der er ingen returret på specielt fremstillede produkter som ordensbånd med egen tekst og varer der sælges i metermål, balloner med eget logo og andre specialfremstillede produkter. 
Ved returnering opfordres Køber til at bruge PostNord Pakkeshop eller GLS Pakkeshop (hvis leveret med disse), men ikke med alternative pakkedistributører. Ved at bruge PostNord og GLS Pakkeshop er det nemlig muligt at spore varen, hvis den skulle blive væk under forsendelse. 
Husk derfor venligst altid at sende returvarer som pakke med pakkelabel af 2 årsager. Pakken kan spores via track and trace og pakkens værdi erstattes ved bortkomst iht. Husk det er dit ansvar at returvaren kommer helt frem til vores adresse.
Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav nægtes modtaget.
(Bemærk: Vi anbefalder ikke at benytte PostNord, da de bruger det Polske postsystem som ikke fungere og din pakke vil oftes ikke komme frem til os)
Pakken skal sendes retrur til

123Party Sp. z o.o.
ul. Łąkowa 2
32-005 Niepołomice
Polen

11.2 RETUR- OG FORTRYDELSESRET (Gældende retningslinjer for salg til virksomhed)
Virksomhed er virksomhed der handler med deres cvr nummer.
Der er ingen returret, medmindre andet er skriftligt aftalt på forhånd.
I tilfælde af pakken kommer retur til os, på grund af forkert adresse, modtagelse nægte, ikke afhente pakke eller andet lignende tilfælde, vi der stadigvæk ikke blive krediteret for returnering. Pakken og indholdet vil blive uåbnet og vente på at returfragten bliver betalt, samt at ny fragt til kunden bliver betalt eller pakken bliver afhentet.

12. MODTAGELSE NÆGTET
Du skal som kunde give os en skriftlig meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb, også selvom du ikke afhenter din pakke. Meddelelsen skal gives ved du evt logger ind på vores side via din log in kode, eller ved udfylde vores KONTAKTFORMULAREN på vores kontakt side. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du skal som kunde betale for returfragten til vores afsendelse adresse, vi vil modregne i dit returbeløb returfragten som er fra 160.- op til 410.- kroner, som er afhængigt af pakkens pakkestørrelse. PRISER FOR GLS eller PRISER FOR POSTNORD

Såfremt dette ikke dækker den fulde beløbe vil vi fremsende en rest krav via en faktura. Hvis du nægter modtagelse af din pakke på grund af vi ikke har sendt din pakke til levering indenfor de max 7 dage + eventuel helligdag, er det vores fejl og vi skal betale den fulde beløb retur, dog forudsat at vi få en skriftlig meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. (dette gælder dog ikke hvis vi har fået eventuel accept på længer leveringstid end vi har forvente.)

13. VARENS STAND (når du sender den retur)
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. 
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 
Tilbagebetaling af købsbeløbet 
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. 
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. - Tiden fra 123Party Sp. z o.o. sender betaling retur til de stå på købers konto,er afhængigt af betalingssystemet. 123Party Sp. z o.o. har ingen indflydelse på dette. 
VIGTIGT: Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Fortrydelsesretten gælder ikke for varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

14. REFUSION 
I tilfælde af aftalt prisafslag, returvarer eller varer, der afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis tilbagebetaling af købesummen. Refusion sker altid ved overførsel til det betalingskort eller konto, som blev brugt ved købet. - Tiden fra 123Party Sp. z o.o. sender betaling retur til de stå på købers konto, er afhængigt af betalingssystemet. 123Party Sp. z o.o.  har ingen indflydelse på dette. 

15. TEKNISKE DATA 
Tekniske produktdata angivet på hjemmesiden fra producenten er angivet uden forbindende, dvs. disse er kun vejledende. 123Party Sp. z o.o. bestræber sig på at holde disse korrekte og opdaterede, men kan ikke holdes til ansvar herfor. Køber har selv ansvaret for udvælgelsen af ydelsen og for opnåelse af det ønskede resultat med købet. 
Dokumentation og vejledning: 
Alle varer indeholder Danske (minimum nordiske) brugervejledninger som følger leverancen fra 123Party Sp. z o.o. 

16. DATA
Dataansvarlig er Gert Pedersen. 
Vi indsamler følgende oplysninger, for at kunne opnå levering af produkter og verificering af Køber: E-mail, for- og efternavn, adresse, post nr, by og telefon nummer. 
Oplysningerne opbevares i 5 år for at leve op til regnskabslovens regler. 
Personoplysninger transmitteres og opbevares ikke krypteret. 
Oplysningerne videregives/sælges aldrig til tredjemand. 
Købers kontooplysninger registreres ikke. 
Personfølsomme oplysninger registreres ikke. 
Der anvendes ikke logstatistik og cookies. 
Vedr. cookies - I Internet Explorer slettes cookies under menuen ”Funktioner” -> ”Internetindstillinger” -> "Slet cookies” 
Som registreret hos 123Party Sp. z o.o., har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. 
Du kan jf. persondataloven få fuld indsigt i dine oplysninger ved skriftlig henvendelse til:

123Party Sp. z o.o.
ul. Łąkowa 2
32-005 Niepołomice
Polen

"Vær venligst opmærksom på, at vi forbeholder os retten til at opkræve ekstra fragtgebyr samt evt. yderligere omkostninger på din forsendelse, hvis du bestiller til et andet land, end vi fremsender, såsom Grønland og Norge. DOG kun hvis pakken når at forlade vores pakkecentral. Vi vil modregne denne gebyrer i det beløb vi skal tilbagebetale når vi få pakken retur. Hvis pakken når at komme frem til modtagerne, vil vi fremsende en regning med de udgifter som er det har koste ydeliger for at sende denne pakke." 

17. KLAGEADGANG
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til 123Party Sp. z o.o. via vores kontakt formular ved at trykke HER 
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -EUROPA - ODR - EU KLAGE RET

18. PRIVATLIVSPOLITIK -GDPR
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores website indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, deltager i konkurrencer eller undersøgelser, registrerer dig som bruger eller abonnent, øvrig brug af services eller foretager køb via websitet.

Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på (interesser). I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer, e-mail, adresse og betalingsoplysninger. Det vil typisk være i forbindelse med oprettelse af login eller ved køb. LÆS MERE HER

19. B2B – HANDEL MED ERHVERV

  1. B2B er virksomheder som handler med CVR nummer
  2. I det omfang andet ikke er skriftligt aftalt, er ovenfor angivne almindelige betingelser gældende + de gældende regler i punkt 19.1 til 19.6 og går forud for Købers eventuelle almindelige betingelser.
  3. Køber har efter afgivelse af ordre ikke ret til ændring heri eller annullering heraf.
    Såfremt Sælger på trods af ovenstående særskilt godkender en annullering eller ændring, er Køber pligtig at betale de med annulleringen eller ændringen forbundne omkostninger, herunder omkostninger til opbevaring og sikring af kvalitet og egenskaber samt forrentning, som følge af udskudt leveringstidspunkt. Ved hel eller delvis annullering er Køber videre pligtig til at erstatte Sælgers mistede fortjeneste.
  4. Varer modtages ikke retur.
    Såfremt det på trods af ovenstående aftales, at Sælger tager varer retur, skal varerne være ubrugte, i mangelfri stand, og i original og ubrudt emballage. Varerne skal være fri for smuds etc. Varer, der er specielt producerede og/eller hjemtaget til Køber, modtages dog aldrig retur.
    Godkendte returvarer krediteres med fradrag af det af Sælger fastsatte gebyr til dækning af returneringsomkostninger og Sælgers salgsomkostninger.
    Returbar emballage krediteres ved frankolevering i uskadt stand inden 3 måneder fra Sælgers levering. Kreditering foretages med et fradrag til dækning af slidtage, håndterings-, og fragtomkostninger m.v.
  5. Der er 3 måneders mangle, ombytning og reklamations ret 
  6. Pakker som kommer retur, uden aftale, vil ikke blive fremsendt uden at alle udgifter til returnering er dækket ind. 

BEMÆRK
De overnævnte regler skal godkendes før en handle kan gennemføres med betaling, når reglerne er godkendte og betaling er gennemført er handel en realitet og kan ikke stoppes, men vi henviser til punkt 11.1 for køb som privat og punkt 11.2 for køb som virksomhed

Handelsbetingelserne er senest opdateret 23-12-2022