Handelsbetingelser

Generelle oplysninger om virksomheden:


Virksomhedens juridiske navn: 123Party Sp. z o.o.
Webshops kaldenavn: CTI Party 
Adresse: ul. Łąkowa 2
Postnr/by: 32-005 Niepołomice
Land: Polen
Telefon: +4560728344
Officiel webshop-adresse: www.ctiparty.dk 
CVR/VAT nr.: PL6832104204
Bank: ING Bank Slaski S.A.
SWIFT / BIC code: INGBPLPW
IBAN code: PL06 1050 1445 1000 0024 5551 0608

B2B – HANDEL MED ERHVERV læs venligst afsnit 19

1. GENERELT
For at handle på ctiparty.dk skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af et gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du handle med værges accept eller øvrig juridisk ret til at indgå købet.

2. TRANSSPORTSKADER
Vi opfordrer ved levering og før der underskrives for modtagelsen, at man tjekker for synlige transportskader. Er emballagen brudt og eller skadet, bedes du undersøge om også varen er skadet. Er varen skadet, BEDES DU NÆGTE AT MODTAGE DEN, DET ER VIGTIGT, AT DU IKKE KVITTERER FOR VAREN. Fragtmanden tager den istedet med retur og der sørges for, at du får leveret en ny vare uden omkostninger. I alle tilfælde hvor emballagen er skadet, bedes det påføres på fragtsedlen. – Bemærk: Hvis du modtager en pakke, der er synligt beskadiget, anbefaler vi kraftigt, at du gør indsigelse over for fragtfirmaet med det samme og ikke godkender pakken, før der er oprettet en rapport om skaden af chaufføren eller i pakkeshoppen. Dette vil hjælpe med at klarlægge ansvaret og lette eventuelle erstatningskrav.

Skulle du opdage skader på produkterne efter modtagelsen, bedes du kontakte os øjeblikkeligt og senest inden for to måneder fra skadens opdagelse, så vi kan hjælpe dig med at finde en løsning. Vi bestræber os på at levere alle vores produkter i perfekt stand, og din tilfredshed er vigtig for os.

3. MINIMUM KØB
Vi har et minimum køb på 45.- kr inkl. moms (excl. fragt) - Dette dækker de udgifter der er til emballage, pakkecentral, miljøafgifter og faktura gebyrer med mere der er vedhæfte en ordre.

4. PRISER 
Alle priser på ctiparty.dk er dagspriser og er kun gældende på bestillingsdagen. Når du har valgt en vare, som du ønsker at bestille, gælder den pris, der vises inkl. moms og andre omkostninger. 
Med mindre andet er angivet på hjemmesiden, er alle omkostninger forbundet med køb i Danske kroner inkl. 25% moms. (Du betaler ikke moms hvis du handler med virksomhed cvr nummer, for en virksomhed der er registret til fortage handle i EU ( TJEK DIT MOMS NUMMER HER )
Fragt og leveringsomkostninger er dog ikke inkluderet i prisen. 
Fragten angives således: 
Pakkepris pr. levering pr. DPD/PostNord privat adresse kun 69.- kr.
Pakkepris pr. levering pr. DPD/PostNord virksomheds adresse kun 69.- kr
Pakkepris pr. levering pr. GLS privat adresse kun 49.- kr.
Pakkepris pr. levering pr. GLS virksomheds adresse kun 49.- kr.
Vi yder FRI fragt med DPD/PostNord på alle ordrer over kr. 799,00
De angivne priser forsøges så vidt muligt holdt opdateret og ajour med markedet, således at de fremstår korrekte og konkurrencedygtige. 
Rabatkoder udløser ikke rabat på fragtpriser og leveringsomkostninger. Rabatkoder skal tastes inden ordren godkendes og kan ikke rettes efter ordreafgivelse.

5. KAMPAGNEKODER - RABATKODER
Kampagnekoder er kun gyldige i det tidsrum, der er angivet på dem. De kan kun indløses en gang og kan ikke benyttes i forbindelse med andre kampagnekoder. Når du indløser en kampagnekode, skal du købe for det angivne minimumsbeløb. Hvis du bestiller en vare, hvis pris er mindre end kampagnekodens værdi, vil differencen ikke blive refunderet. Kampagnekoder skal indløses, før du bekræfter dit køb. Det er ikke muligt at få godskrevet rabatten, når købet allerede er foretaget ved at ordren er afgivet. En kampagnekodes kredit kan hverken samle renter eller have kontantværdi. Kun en rabatkode kan indløses pr. ordre. Hvis kampagnekodens kredit ikke rækker til bestillingen, kan du udligne differencen med en af de angivne betalingsformer. Hvis din samlede ordres værdi falder under værdien af kampagnerabatten, vil du ikke få refunderet differencen. Hvis du returnerer en eller flere varer fra en ordre og der ikke er givet en garanti om at få en ny rabatkode, kan vi ikke garantere dig en ny rabatkode og værdien heraf kan være tabt for dig.

6. LEVERING
Levering kan kun foregå til en Pakkeshop eller adresser i Danmark. Vi sender desværre ikke til Norge, Grønland og Færøerne. 
123Party Sp. z o.o. kan ikke drages til ansvar for forgæves venten eller tabt arbejdsfortjeneste grundet forsinkelse. Ovenstående gælder medmindre andet følger af Dansk rets almindelige regler. 
Leveringstid: Levering af varer på lager kan ske på alle hverdage - bestilles lagervarer inden kl. 15.00 mandag til torsdag, sker levering 5-7 dage herefter + eventuelle helligdag og lukke dag hos fragtselskabet, bliver bestilling lavet fredag til søndag, sker levering oftest efterfølgende fredag (kan i yderste tilfælde blive herefter mandag) + eventuelle helligdag og lukke dag hos fragtselskabet. Leveringstiden for øvrige varer er afhængig af helligdag i diverse lande som Tyskland, Danmark og Polen. Vi gør opmærksom på, at der i perioder med spidsbelastning, så som i December måned, Påsken, Black friday og op til Store bededag kan opstå udsving i de anførte leveringstidspunkter, som kan give lidt længer leveringstid, dog bliver ca 98% af alle vores ordrer afsendes inden for 24 timer.

Når handelsbetingelserne er godkendt og ordren er betalt, kan vi ikke stoppe en orden eller ændre på leveringstiden som typiske vil være 6-7 dage

Helligdage i Polen

7. BESTILLING - SÅDAN BESTILLER DU:
For at placere en ordre, besøg vores hjemmeside og følg instruktionerne i shoppen. Tilføj det ønskede produkt til din indkøbskurv ved at bruge knappen "Læg i Kurv". Hvis du ønsker at fortsætte med at handle, vælg "Fortsæt indkøb" indtil du har tilføjet alle de produkter, du ønsker at købe.
Når alle produkter er tilføjet til kurven, kan du fortsætte til betaling ved at klikke på "Godkend og fortsæt til betaling" knappen eller ved at vælge "Din kurv" i øverste højre hjørne af siden. Her kan du indtaste en rabatkode, hvis du har en, og afgive de personlige oplysninger nødvendige for levering af din ordre.
Vælg derefter leveringsmetode, eventuelt afhentningssted og betalingsmetode. Det er vigtigt, at du læser og accepterer vores forretningsbetingelser. Kontroller at alle oplysninger er korrekte, herunder pris, moms, og anvendelse af eventuelle rabatkoder, før du bekræfter din betaling ved at klikke på "Godkend og fortsæt til betaling". Vælg din foretrukne betalingsmetode, udfyld alle nødvendige informationer og afslut ved at klikke på "Gennemfør betaling". Din ordre vil herefter være afgivet.
Du vil kort efter modtage en ordrebekræftelse via email. Skulle der være restordrer eller udsolgte varer, vil du blive informeret herom, samt hvad vi kan tilbyde som alternativ – for eksempel en refundering eller hjælp til at finde et tilsvarende produkt andetsteds.
For produkter i restordre hos vores leverandør og markeret som "Udsolgt", kan du tilmelde dig automatisk notifikation ved at besøge produktets side og klikke på "giv mig besked", så du bliver informeret, så snart varen er tilgængelig igen.
Vigtig bemærkning til kunder:
Det er essentielt, at du som kunde dobbelttjekker din ordre for korrekthed – herunder at rabatkoden er anvendt korrekt, at antallet af varer er som ønsket, og at alle andre detaljer er korrekte – før du afslutter dit køb. Vi kan ikke ændre i en ordre efter den er blevet afgivet, inklusive justeringer relateret til rabatter, moms, eller andre aspekter. Det er dit ansvar at sikre disse detaljer inden betaling.

8. BETALING
På ctiparty.dk kan betales med betalingskort via nettet.
Handel med betalings- eller kreditkort: På hjemmesiden kan betales med flg. kort: VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Master Card samt Appel Pay, Google Pay samt MobilPay. Der tages ikke gebyr ved betaling med betalingskort.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Risikoen for købte varer på ctiparty.dk overgår til Køber på leveringstidspunktet.
De kortoplysninger Køber indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte til QuickPay i krypteret form (SSL), som det kun er Køber og QuickPay der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om Køber´s kort.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.

Bemærk! Når du har afgivet din ordre og betalingen er gået igennem så er din ordre i vores system og kan ikke stoppes igen. Vi har et automatisk system der gør at vores personale begynder at pakke din ordre og få den sendt med pakkefirmaet – Vi KAN ikke stoppe denne proces, MEN du er velkommen til at fortryde dit køb og benytte dig af din fortrydelseret.

9. FAKTURA
Når vi sender din ordre vil der automatisk blive fremsendt en mail med din faktura (tjek eventuelt din spam mail såfremt du ikke modtager denne)

10. MANGLER, OMBYTNING OG REKLAMATION
Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Husk vi har krav på at se de defekte produkter der er tale om, har du ikke længere de produkter kan vi nægte at refundere, typisk kan vi se det ud fra foto men vi kan forlange at de skal sendes retur.
Bemærk. Det er ikke nok med at skrive at alle er ødelagt og kun sende foto af et produkt
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
(Handler du som virksomhed med cvr nummer er der 3 måneders reklamationsret.)
Pakken skal sendes retrur til

123Party Sp. z o.o.
ul. Łąkowa 2
32-005 Niepołomice
Polen

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. 
For at gør det nemt for dig som kunde bedes du følge vores reklamationsvejledning her via dette her link REKLAMTION 
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
(Bemærk: Vi anbefalder ikke at benytte PostNord, da de bruger det Polske postsystem som ikke fungere og din pakke vil oftes ikke komme frem til os)

11.1 RETUR- OG FORTRYDELSESRET (Gældende retningslinjer for salg til privat)
Du har som privat forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Består varen af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse. 
Du har 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen kan gives ved du evt logger ind på vores side via din log in kode, ved udfylde vores KONTAKTFORMULAREN på vores kontakt side eller sende en mail til adm@ctiparty.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du HERUNDER og medsender dine varer

VIGTIGT: Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering 
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Vi anbefaler at du sender returen som en pakke med track and trace, da du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav nægtes modtaget.
(Bemærk: Vi anbefalder ikke at benytte PostNord, da de bruger det Polske postsystem som ikke fungere og din pakke vil oftes ikke komme frem til os)
Pakken skal sendes retur til

123Party Sp. z o.o.
ul. Łąkowa 2
32-005 Niepołomice
Polen

DOWNLOAD FORTRYDELSESFORMULAR HER

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. 
Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.* 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, 

OBS: RETUR VED FORTRYDELSE OG REKLAMTION SKAL SENDES TIL POLEN, SE BETINGELSERNE FOR ADRESSEN.

11.2 RETUR- OG FORTRYDELSESRET (Gældende retningslinjer for salg til virksomhed)
Virksomhed er virksomhed der handler med deres cvr nummer.
Der er ingen returret, medmindre andet er skriftligt aftalt på forhånd.
I tilfælde af pakken kommer retur til os, på grund af forkert adresse, modtagelse nægte, ikke afhente pakke eller andet lignende tilfælde, vi der stadigvæk ikke blive krediteret for returnering. Pakken og indholdet vil blive uåbnet og vente på at returfragten bliver betalt, samt at ny fragt til kunden bliver betalt eller pakken bliver afhentet.

12. MODTAGELSE NÆGTET
Du skal som kunde give os en skriftlig meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb, også selvom du ikke afhenter din pakke. Ved uafhentet pakker fratrækker vi de reelle returomkostninger i tilbagebetalingen Såfremt dette ikke dækker den fulde beløbe vil vi fremsende en rest krav via en faktura. Hvis du nægter modtagelse af din pakke på grund af vi ikke har sendt din pakke til levering indenfor de max 7 dage + eventuel helligdag, er det vores fejl og vi skal betale den fulde beløb retur, dog forudsat at vi få en skriftlig meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. (dette gælder dog ikke hvis vi har fået eventuel accept på længer leveringstid end vi har forvente.)

13. VARENS STAND (når du sender den retur)
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. 
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen

Tilbagebetaling af købsbeløbet 
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. 
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. 
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. - Tiden fra 123Party Sp. z o.o. sender betaling retur til de stå på købers konto,er afhængigt af betalingssystemet. 123Party Sp. z o.o. har ingen indflydelse på dette. 

14. REFUSION 
I tilfælde af aftalt prisafslag, returvarer eller varer, der afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis tilbagebetaling af købesummen. Refusion sker altid ved overførsel til det betalingskort eller konto, som blev brugt ved købet. - Tiden fra 123Party Sp. z o.o. sender betaling retur til de stå på købers konto, er afhængigt af betalingssystemet. 123Party Sp. z o.o. har ingen indflydelse på dette. 

15. TEKNISKE DATA 
Tekniske produktdata angivet på hjemmesiden fra producenten er angivet uden forbindende, dvs. disse er kun vejledende. 123Party Sp. z o.o. bestræber sig på at holde disse korrekte og opdaterede, men kan ikke holdes til ansvar herfor. Køber har selv ansvaret for udvælgelsen af ydelsen og for opnåelse af det ønskede resultat med købet. 
Dokumentation og vejledning: 
Alle varer indeholder Danske (minimum nordiske) brugervejledninger som følger leverancen fra 123Party Sp. z o.o. 

16. DATA
Dataansvarlig er Gert Pedersen. 
Vi indsamler følgende oplysninger, for at kunne opnå levering af produkter og verificering af Køber: E-mail, for- og efternavn, adresse, post nr, by og telefon nummer. 
Oplysningerne opbevares i 5 år for at leve op til regnskabslovens regler. 
Personoplysninger transmitteres og opbevares ikke krypteret. 
Oplysningerne sælges aldrig til tredjemand. 
Købers kontooplysninger registreres ikke. 
Personfølsomme oplysninger registreres ikke. 
Som registreret hos 123Party Sp. z o.o., har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. 
Du kan jf. persondataloven få fuld indsigt i dine oplysninger ved skriftlig henvendelse til:

123Party Sp. z o.o.
ul. Łąkowa 2
32-005 Niepołomice
Polen

17. KLAGEADGANG
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til 123Party Sp. z o.o. via vores kontakt formular ved at trykke HER eller på adm@ctiparty.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -EUROPA - ODR - EU KLAGE RET

18. PRIVATLIVSPOLITIK -GDPR
Personoplysninger er alle slags informationer, der i et eller andet omfang kan henføres til dig. Når du benytter vores website indsamler og behandler vi en række sådanne informationer. Det sker f.eks. ved alm. tilgang af indhold, hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, deltager i konkurrencer eller undersøgelser, registrerer dig som bruger eller abonnent, øvrig brug af services eller foretager køb via websitet.

Vi indsamler og behandler typisk følgende typer af oplysninger: Et unikt ID og tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på (interesser). I det omfang du selv giver eksplicit samtykke hertil og selv indtaster informationerne behandles desuden: Navn, telefonnummer, e-mail, adresse og betalingsoplysninger. Det vil typisk være i forbindelse med oprettelse af login eller ved køb. LÆS MERE HER

19. B2B – HANDEL MED ERHVERV

  1. B2B er virksomheder som handler med CVR nummer
  2. I det omfang andet ikke er skriftligt aftalt, er ovenfor angivne almindelige betingelser gældende + de gældende regler i punkt 19.1 til 19.6 og går forud for Købers eventuelle almindelige betingelser.
  3. Køber har efter afgivelse af ordre ikke ret til ændring heri eller annullering heraf.
    Såfremt Sælger på trods af ovenstående særskilt godkender en annullering eller ændring, er Køber pligtig at betale de med annulleringen eller ændringen forbundne omkostninger, herunder omkostninger til opbevaring og sikring af kvalitet og egenskaber samt forrentning, som følge af udskudt leveringstidspunkt. Ved hel eller delvis annullering er Køber videre pligtig til at erstatte Sælgers mistede fortjeneste.
  4. Varer modtages ikke retur.
    Såfremt det på trods af ovenstående aftales, at Sælger tager varer retur, skal varerne være ubrugte, i mangelfri stand, og i original og ubrudt emballage. Varerne skal være fri for smuds etc. Varer, der er specielt producerede og/eller hjemtaget til Køber, modtages dog aldrig retur.
    Godkendte returvarer krediteres med fradrag af det af Sælger fastsatte gebyr til dækning af returneringsomkostninger og Sælgers salgsomkostninger.
    Returbar emballage krediteres ved frankolevering i uskadt stand inden 3 måneder fra Sælgers levering. Kreditering foretages med et fradrag til dækning af slidtage, håndterings-, og fragtomkostninger m.v.
  5. Der er 3 måneders mangle, ombytning og reklamations ret 
  6. Pakker som kommer retur, uden aftale, vil ikke blive fremsendt uden at alle udgifter til returnering er dækket ind. 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 27-02-2024

Indlæser...